Przedsiębiorczość, innowacje, wiedza

Autorzy: Kaja Prystupa-Rządca kmprystupa@kozminski.edu.pl

Przypadek „Cubicon" opisuje historię Grzegorza, twórcy gier komputerowych, kierującego wirtualnym zespołem realizującym projekt nowej gry. Przypadek służy do analizy takich zagadnień jak: przywództwo, budowa zaufania, dynamika pracy zespołu, główne zasady realizacji wirtualnych projektów.

Pobierz Case Cubicon

Zamów notatkę dydaktyczną

Autorzy: Dominika Latusek-Jurczak latusek@kozminski.edu.pl
Kaja Prystupa-Rządca kmprystupa@kozminski.edu.pl

Pierwszy przypadek z trzyczęściowej serii case study o grupie Nowy Styl, polskiej grupy zajmującej się wyposażeniem przestrzeni biurowych. Studium przypadku poświęcone jest problematyce przedsiębiorczości i szybkiego wzrostu firmy rodzinnej.

Pobierz Case: Grupa Nowy Styl A - wyzwanie wzrostu

Zamów notatkę dydaktyczną

Autorzy: Kaja Prystupa-Rządca kmprystupa@kozminski.edu.pl

Przypadek przedstawia dylemat wprowadzenia systemu zarządzania wiedzą w niedużej firmie DAX, która zajmuje się produkcją gier komputerowych. Dodatkowo wprowadza studentów w zagadnienie zarządzania pracownikami wiedzy i motywowania ich.

Pobierz Case Jak zarządzać wiedzą by jej nie utraić?

Zamów notatkę dydaktyczną