Autorzy: Justyna Starostka jstarostka@kozminski.edu.pl
Przypadek opisuje historię Adama Nowaka, Dyrektora Wydziału Bankowości Elektronicznej Target Banku. Pomimo sukcesów, jakie firma odnosiła w sektorze obsługi klientów biznesowych, badania pokazały, że w obszarze klientów indywidualnych występowało wiele problemów. Szczególnie zła sytuacja panowała wśród klientów zwanych w banku affluentami, tzn. klientów zamożnych. Bank postanowił wdrożyć innowację przeznaczoną właśnie do tej grupy klientów. Pokazane są poszczególne etapy projektu, metody pracy, oraz różne wyzwania, jakie napotkał zespół. Case może służyć jako materiał wprowadzający do tematyki innowacji w usługach, design thinking i tworzenia projektu start-upowego w korporacji.
Pobierz Case: Target Bank – w poszukiwaniu innowacji Notatki dydaktyczne można otrzymać bezpośrednio kontaktując się z zespołem badawczym pod adresem: kontakt@studiumprzypadku.edu.pl